Találkozás a trutyimentesítő szörnyeteggel

Délelőtt bedugult az orrom, és már annyira zavart, hogy hangosan bömbölni kezdtem. Anyu hozta is gyorsan az orrszippantót, de ezzel a trutyival szemben esélytelen volt. Így előkerült egy számomra eddig ismeretlen szörnyeteg – az orrszívó porszívó!

Nagy volt, és rettentő hangos, de én hihetetlenül bátran viselkedtem. Először persze rendesen meglepődtem, de végül kibírtam sírás nélkül, sőt a végén annyira megkönnyebbültem, hogy még mosolyogtam is egyet!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

