Szórakoztató-center

El is felejtettem beszámolni anya legújabb találmányáról. Valamikor már említettem, hogy kaptam egy játszószőnyeget. Kiderült, hogy méretben ugyan még kicsi vagyok hozzá, de már szívesen játszanék vele úgy rendesen, mert hát nem csak gyönyörködni lehet benne. Az a szerencsés helyzet állt elő, hogy van nekem egy klassz kis pihenőszékem is, amiben nagyon jól el szoktam lenni – főleg ha már anya és apa kifogytak minden mutatványukból… Szóval anya kitalálta, hogy kombinálja a kettőt, és így lett egy komplett kis szórakoztató-centerem. Jó, mi?

 

 

Reklámok

One thought on “Szórakoztató-center

Vélemény, hozzászólás?

