Szuri

Ma megkaptam a 2 hónapos oltást. Nagyon ügyes voltam, alig sírtam. Meg aztán anyu is gyorsan felvett, és rögtön elfelejtettem, hogy okom lenne a bőgésre. Szóval kiderült, hogy anyu már megint feleslegesen majrézott.

Arra viszont kíváncsi lennék, mi lehetett abban a szuriban, mert amikor hazaértünk, 4 órát aludtam egyhuzamban, ami azt is jelentette, hogy 5 (!!!) órán keresztül nem kértem enni, és ez még éjszaka se nagyon fordult velem elő, nemhogy nappal…

One thought on “Szuri

  1. Szia Pici Csenge! Ügyes voltál a szurival. Sajnos, erre szükséged van, hogy egészséges maradj. Puszi, Csilla nagyi

Vélemény, hozzászólás?

