Jó napok, rossz napok…

Mostanság egy csomó minden történt velem, amit még nem írtam le, de ennek is megvan az oka. Most viszont igyekszem pótolni a lemaradást.

Az első és legnagyobb kaland, amiben részem lehetett, egy szegedi út volt. Életemben először találkoztam pályaudvarral, vonattal meg ilyesmikkel. Nagyon élveztem az utazást! Saját ülőhelyem is volt – közvetlenül anyu mellett!

 

 

A másik szomszédom az ablak volt, így kedvemre gyönyörködhettem a tájban – abban a kb. 10 percben, amikor ébren voltam…

 

 

Aztán végre megérkeztünk Ági nagymamihoz, mert végülis ezért mentünk Szegedre. Itt is kaptam egy igényeimnek megfelelő, méretben pont hozzám illő fekhelyet.

 

 

Szeged egyik kardinális pontja a Virág cukrászda. Anya és apa úgy gondolták, hogy eltöltenek ott egy romantikus félórát – hármasban velem. Nekem már az elején nem tetszett az ötlet, mert sejtettem, hogy ott aztán semmi olyat nem adnak, ami kedvemre való lenne. Szóval épphogy odaértünk, és apu megrendelte az egy-egy szelet sütit az egy-egy pohár üdítővel, elkezdtem torkom szakadtából üvölteni, hogy azért nekem is járna valami. Anyu megpróbálkozott a "kézbeveszlek, attól majd jó lesz neked" trükkel, de nem dőltem be.

 

 

Végül nyertem! Apuék felváltva behabzsolták a kihozott sütit, míg a másik a cuki előtt korzózott velem, mert csak akkor voltam hajlandó elhallgatni. Hiába, én mondtam, hogy menjünk mááááár…

Mindent egybevéve jól sikerült a szegedi kaland. Május 1-jén jöttünk haza, és másnap tovább folytattuk a rokonlátogatásokat. Megismerkedtem a nagypapámmal, aki nagyon örült nekem. Nagyon beteg, ezért megpróbáljuk többször is meglátogatni, mert ki tudja, meddig lehet még…

Aztán elérkezett május első vasárnapja, Anyák napja! Erre a szép napra egy 10 versszakos lírai költeményt alkottam anyunak arról, hogy mennyire szeretem, és mennyire örülök, hogy ő az én anyum. Elő is adtam neki, remélem, megértette… A két nagymamimnak is készítettem meglepetést – saját kezűleg.

 

 

Hát körülbelül eddig tartottak a jó napok. A következő hét közepén ugyanis alaposan ágynak estünk. Én persze nagyrészt eddig is ott tartózkodtam, de most anyu is a fekvő életmódot választotta. Kiderült, hogy légcsőhurutom van, ami szerencsére sokkal rosszabbul hangzik, mint ahogy éreztem magam. Köhögtem, tüsszögtem, és volt egy kis hőemelkedésem, de egész jól viseltem a dolgot. Ami sokkal rosszabb, az az volt, hogy anyu még betegebb lett. Alig találkozhattam vele, nem szólt hozzám, és mindent apu és Emese nagynénim csinált körülöttem – helyette. Volt olyan nap, amikor még szopizni se mehettem oda hozzá. Nagyon hiányzott! Teljesen elanyátlanodtam. Mivel ő nem beszélgethetett velem, Zsiráfnak panaszoltam el a bánatomat.

 

 

Hála Istennek, tegnap óta megint itt járkál fel és alá, sőt ma már igaziból beszélgetett és játszott is velem. Nagyon ajánlom neki, hogy többet ne hagyjon így magamra! Talán mégsem értette meg a versemet?…

5 thoughts on “Jó napok, rossz napok…

  1. ÚÚÚúúúúúúúúúúúúú, de jó ötlet volt tőled az a virág anyáknapjára… de kár, hogy nem írtad korábban (jójó, tudom, akkor a nagyik is megtalálták volna…). No maj jövőre… puszi, Bogyesz és Bubu

  2. Szia Csenge! Megzabállak, ahogy gagyarászol! Bocsánat, tudom, Neked ez a beszélgetés. De nagyon tetszik.
    Csilla nagyi

  3. Szia Csenge baba! Anya egészen biztosan megértette a versedet, nyugodj meg! 🙂 Örülök, hogy jobban vagytok! Mamm

  4. Szia drága Csenge!
    Köszönöm a saját kezű levelet, nagyon boldoggá tettél. Anyucid is sok puszit érdemel ezért a csodálatos örletért. Remek játszókád van, a zsiráf külön figyelmet érdemel, úgy látom. Ráadásul nem is válaszol Neked vissza, ez nem háborít fel?
    Puszi
    Ági nagyi

  5. Szia kis Csenge!
    Nagy örömmel hallgatom a “meséidet”, és mennyi mindent megismertél és kipróbáltál már ebben a nagy világban.
    Puszillak
    Ica

Vélemény, hozzászólás?

