Kiruccanás

Tegnap a jó időre való tekintettel elvittem az ősöket plusz egy Dani nagybátyót kirándulni a Normafára. Ja és persze jött velünk a legújabb barátom, Bari is.

 

 

A friss levegőtől teljesen elnyomott az álom…

 

 

…így viszonylag kevés örömömet lelhettem a látványban, és a legtöbb izgalomból kimaradtam. Pl. apa és Dani nélkülem mentek el frizbizni, de lecsúsztam egy méhecske-kergetésről és egy hatttalmas négercsók-evészetről is. Pedig egytől egyik mindegyikben nagyon jó lettem volna…

A naaagy alvás után viszont naaagy éhség következett. Anya persze hosszasan vacakolt, nehogy közszemérmet sértsen a nyilvános szoptatással, úgyhogy én már annyira elkeseredtem, hogy erre ragadtattam magam:

 

 

De idővel csak megkaptam, ami jár…

 

 

…aztán végre én is körülnézhettem…

 

 

…és megállapítottam, hogy a Normafa csuda klassz hely. Ajánlom mindenkinek, aki többre vágyik a Margit-szigetnél, de viszonylag közel szeretne kirándulni.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

