Mozgalmas 7, mozgalmas 7vége

A hét második felében sem unatkoztunk. Miután gond nélkül kihevertem az oltást, csütörtökön összefutottunk anya fórumos "kollégájával", Pogival és rendkívül szemrevaló (kisebbik) fiával, Bubuval. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy Bubu bátyja, Bogyesz is roppant jóképű fiatalember, de ő most még inkább a kortársaival ismerkedik, így egyelőre semmi esélyem nála.) Egy shoppingolós körséta, egy gyors gyorskaja és egy paralel szoptatás után ez a fotó készült rólunk:

 

 

A hétvége is egészen izgalmasra sikerült, legalábbis nekem ennyi történés bőven kimeríti az "izgalmas" kategóriát.

A dolog péntek délután kezdődött. Átjött Emese nagynéni, és a három csaj, azaz mi elmentünk vásárolgatni. Persze ezzel is én jártam a legjobban, mert a kitartó rágcsálás és nyálcsorgatás hatására anya végre beszerzett nekem néhány rágókát és egy nyálkendőt, avagy nyunyát, avagy gyürkemacit, avagy (ahogy apa hívja) medvebűrt. Ez utóbbival nagyon jó barátságba keveredtünk, és arra is egész gyorsan rájöttem, hogy milyen jó vele aludni.

 

 

A szombatot nagyrészt apával töltöttem, így anyának végre volt ideje sütni-főzni, ami azért jó, mert ettől apa is sokkal kisimultabb és vidámabb lett.

Aztán bekövetkezett a nagy baleset. Szegény-szegény számítógép csúnyán lebetegedett: tápegység(ki)gyulladást kapott. És mindezt az éjszaka közepén csinálta egy ijesztő pukkanás kíséretében. Mellesleg ez volt az oka annak, hogy csak most tudok beszámolni az utóbbi napok eseményeiről. Na de folytatom is…

Vasárnap átjött Csilla nagymami és Pista-papa. Hosszú idő után végre tovább is időztek nálunk, így volt alkalmam egy kicsit játszani a nagyival.

 

 

 

A remek napokat egy egészen újszerű élmény zárta. Anyának ugyanis az jutott eszébe, hogy egészítsük ki a fitness edzéseket heti egy uszodai programmal is. Így elsőre eléggé zavarba jöttem a helyzettől, de biztos vagyok benne, hogy nagyon fogom élvezni.

 

 

 

 

Egy jó hét jó zárását egy jó hét jó kezdése követte. Hétfőn ugyanis meglátogatott Kalács, a majdnem-keresztmamim, és nagyon jól elbeszélgettünk. Na jó, időnként bevontuk anyát is a dumcsizásba, nehogy kiközösítve érezze magát.

 

 

Egy biztos, ezzel a csajszival nagyon jóban leszünk…

Vélemény, hozzászólás?

