Budai Vár

Ma sétáltunk egy nagyot a várban. Igazából már jártam itt, csak akkor még anyu pocakjában voltam, így viszonylag korlátozottak voltak a lehetőségeim nézelődés szempontjából. Most viszont láttam rendesen. Egyrészt azért, mert anyuék igyekeztek mindig árnyékba tolni, hogy nyitva tudjam tartani a szemem…

 

 

…másrészt azért, mert apával kipróbáltunk egy új közlekedési módot (persze egyelőre csak egészen rövid távokra).

 

 

Hát igen, viszonylag kevés időt töltöttem a babakocsiban. De ha egyszer annyira jó apa ölében tartózkodni…

 

Reklámok

2 thoughts on “Budai Vár

  1. Csenguszkám! Ezzel a nyak-pacizással nem kéne sietned, mert még nem elég erős a gerinced. Igaz, nagyon jól mutattok a Papával. Puszi, Csilla nagyi

  2. Ne aggódj, Nagyi! Nem szoktuk túlzásba vinni. Meg aztán anya lelkére kötötte apának, hogy nagyon erősen támasszon meg, ha bármilyen ültetős mókát játszunk. Szóval nagyon vigyázunk magamra.(Ráadásul a védőnéni szerint kivételesen erős hátam van.) Pussz! Csengusz

Vélemény, hozzászólás?

