Fejlődésmutatók és kutyusok

Hétfőn voltunk tanácsadáson. Éppen az ebéd utáni alvásom idejére esett, így kivételesen végigordítottam a dolgot, de senki nem akarta elhinni, hogy én most tényleg aludni akarok! Azért nagyjából sikerült a védőnéninek megmérnie, 65 cm magas vagyok és kb. 6800 g. A méreteim csak azért aggasztóak, mert épphogy elkezdtem hordani a 68-as rucikat, de ezek szerint nem sokára megint váltanunk kell. 

Amúgy a hóforduló óta megint sokat fejlődtem. Rengeteg időt töltök négykézlábazással, és közben szeretek előre-hátra hintázni. Pár napja pedig ismét elővettem a tenyér-talp pozíciót, és már egészen hosszan fel tudom így emelni magam. Anya szerint úgy nézek ki az égnek meredő popsimmal, mint egy csámpás kiselefánt.

A héten többen is meglátogattak minket, így végre másoknak is bemutathattam a tudományomat. Hát igen, osztatlan sikert arattam… Egyébként a látogatók között volt a leendő keresztmamim, Adina is, valamint a párja, Kieran, aki valami furcsa nyelven beszél (anya azt mondta, angolul vagy hogy). Azt kell mondjam, hogy már az első pillanatban elbűvöltük egymást! Szóval anyának kijár a dicséret, jól választott…

 

 

Járt nálunk Tibi és Szabina is, akik korábban apa lakótársai voltak, és elújságolták, hogy esküvőjük lesz, ahova minket is szeretettel várnak. Engem a hír kevésbé hatott meg, sokkal inkább az a – hozzám képest – hatalmas kutyus, amit kizárólag nekem (hallod, anya?…) hoztak. El is neveztük Szamócának, miután anya szerint csakis ez lehet a neve. Felőlem maradhatott volna simán kutya is, a lényeg, hogy nagyon jókat lehet vele bírkózni.

 

 

Egy ilyen békés bírkózással töltött napon lecsapott egy ménkű nagy vihar. Pont, akkor, amikor Dani nagybátyám úton volt hozzánk. Olyan ítéletidő volt, hogy szegény beszorult tőlünk pár utcára egy kapualjba, és anyának kellett némi nejlonszatyor és egy esőkabát segítségével kimenekítenie. Huhh, szerencsésen megúszta. Ő is meg az ajándékom is… Ami szintén egy kutyus volt, méghozzá egy beszélő-éneklő-zenélő kutyus, aki anya szerint ezúttal egy az egyben olyan, mint egy Fanni. Fannival való bajvívásaimról nincsen kép, miután full-contact találkozásainkkor anya inkább azzal szokta elfoglalni magát, hogy megmentse az elektronikát a nyál általi fulladásos haláltól.

One thought on “Fejlődésmutatók és kutyusok

Vélemény, hozzászólás?

