Búcsú az éjszakai szopizástól – 3. éjjel

Egyszer fent, egyszer lent – ezt a címet is adhatnám az éjszakai szopizós sorozat 3. fejezetének, hiszen amilyen nehéz volt az előző éjszaka, olyan könnyen ment a mai.

A történet ott kezdődik, hogy este apa elment cimbizni, így kettesben maradtunk anyával. Az ilyen esték mindig hosszabbra szoktak nyúlni, mert mindkettőnket meg szokott zavarni apa hiánya. Ebből kifolyólag kb. fél 11-ig elcsitulós játékokat játszottunk meg mesét olvastunk, végül szopiztam egy nagyot, és kb. 11 körül elaludtunk. Aztán kettőnk közül anya volt az, aki folyton megébredt, ezzel szemben én kitartóan szundikáltam egészen hajnali 4-ig. Akkor is csak fészkelődtem, forgolódtam, majd közöltem, hogy "kérsz". Ez azért jelent hatalmas áttörést, mert a szopizás iránti igényemet úgy szoktam bejelenteni, hogy "cici, cici", és éjszaka csak ilyen jellegű igényem szokott lenni. Míg a "kérsz" csak az egyéb enni- és innivalókra vonatkozik, így éjjel soha nem hagyja el ez a szó a számat. De most megtörtént. Anya lelkesen odanyújtotta nekem a vizes palackomat, amit én a legnagyobb természeteséggel el is fogadtam, majd egy kis ivás után visszaadtam, és visszabújtam alvós pózba. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezután picit nehezen aludtam vissza, de most sem sírtam, csak kerestem a helyemet. Végül hirtelen felültem, mire megpillantottam apát, aki valamikor az éjszaka folyamán hazaért. Nem is haboztam tovább, átkecmeregtem mellé, és ahogy befészkeltem magam a szülők közé, el is nyomott az álom. Legközelebb reggel 9-kor ébredtem, szóval akkor már teljesen legálisan szopizhattam egyet.

Folyt. köv.

One thought on “Búcsú az éjszakai szopizástól – 3. éjjel

Vélemény, hozzászólás?

