Szobatisztaság projekt

Már nagyon vártam a meleget! A tokától bokáig beöltözés nem tett valami jót a remek kis szobatisztaság projektünknek… Csenge már elég régóta szól, ha kakilnia kell, de mire kihámoztam a több réteg ruhából, sokszor már késő volt, és elmaradt a WC-be kakilás sikerélménye.

A pisi más történet volt, azt Csenge még nem tudta igazán előre jelezni, legfeljebb akció közben szólt, hogy ő bizony most pisil. Eddig. A néhány napja megérkezett nyár meghozta az áttörést pisifronton is! Csenge órákat van félpucéron, és emiatt rengetegszer sikerült eláztatnia a padlót (vagy éppen engem…), én meg minden alkalommal elmondtam, hogy szeretném, ha szólna pisilés előtt, vagy magától ráülne a bilire. Ezzel visszakerült a bili a köztudatba és a nappaliba (a nagy dolgok ugyanis a WC-ben zajlanak, így a bili egy ideje békésen porosodott a fürdőszobában).

És jöjjön az epizód, ami miatt egyáltalán megszületett ez a bejegyzés! Néhány napja Csenge egyhúzásra benyakalt vagy 2 deci bodzaszörpöt, aminek meg is lett az eredménye – tócsa a parkettán. Hm, ez van, mondom, legközelebb azért szóljál! Gondoltam, ez a pisi már kicsusszant, egy ideig megint nyugi lesz. De nem. Jött a következő adag. Ejj. Na de most már biztos minden kijött, ami ki akart jönni. Két pisi után a legnagyobb lelki nyugalommal ültettem az ölembe Pucérpopójú Csengegyereket. Hiba volt – legalábbis a combjaimat pár percen belül elöntő melegség alapján mindenképpen. Mi tagadás felhúztam magam: “Csengeee, kértem, hogy szóljál!” felkiáltással ráültettem a bilire, nem mintha eredményt vártam volna, sokkal inkább azért, hogy na most aztán jól megmutatom, hova kellett volna (khm… okos szülői húzás…). Csenge először felállt, majd elgondolkozott, közölte, hogy pisi, és visszakucorodott a bilire, ahonnan egyszer csak a műanyag edényt megzörgető csobogás édes dallamai kezdtek kiszűrődni. Megszületett a negyedik pisiadag. Éljen, éljen! Megbeszéltük Csengével, hogy ez az! Ezt szerette volna anya! Ezen az eseten annyira felbuzdult, hogy teljesen rákattant a pisilésre. Rendszeresen felkéredzkedik a WC-re, vagy előhozza magának a bilit, ha kell, ha nem, pisiriadót fúj, és időnként tényleg sikerül összehangolnia a dolgokat. Így azóta több sikeres akción is túlvagyunk! Hurrá! A legszebb a ma esti volt, amikor tudatosan, minden előzmény, próbálkozás nélkül közölte, hogy “bilibe pisi”, mire hoztam is a bilit, és lám, valóban “bilibe pisi”.

Egészen belelkesedtem: már-már arról álmodozom, hogy nyár végére eljutunk a szobatisztaságig… Hm, bilibe lóg a kezem?…

Vélemény, hozzászólás?

