Meggymag

Biztos ismeritek a viccet az abszolút vékonyról, aki lenyel egy meggymagot, és azt hiszi, hogy terhes…

Nos az én Meggymagom elmúlt 6 hetes, és szépen növekszik.:)

A dolog úgy indult, hogy rám tört az álomkór: míg korábban éjfélig-egyig dolgoztam (hordozóhét-szervezés), addig most tízkor már kidőltem, annak ellenére, hogy még Csenge délutáni alvásaiba is betársultam. Aztán jött az ellenállhatatlan vágy, hogy rántott májat egyek. Ez volt az első igazán gyanús mozzanat, mert a rántott máj annó Csengénél is felkerült a kedvencek közé. Végül elmaradt, ami ilyenkor el szokott maradni, kivárás, tesztelés, és igeeen!

Azóta már voltam dokinál is. Nem mintha el akarnék menni egy ilyen fiatal várandóssággal az orvoshoz, de volt egy vicces csavar a történetben: ugyanis az egész Meggymag-esetre azután derült fény, hogy bejelentkeztem a nőgyógyászhoz, hogy ugyan nézzen már körül odabent, hátha kiderül, hogy miért nem akar nekünk összejönni a tesó. Bő egy hónappal későbbre kaptam időpontot, és ez pont elég volt ahhoz, hogy a program némiképp megváltozzon… De ennek csak örülünk! Nem is kicsit!:)

Reklámok

2 thoughts on “Meggymag

Vélemény, hozzászólás?

