Paracsimó

Végre elkészültek a paradicsomok. Esztinek hála, már hónapok óta itt feküdt a polcon a megfelelő színű filc. Mostanra már annyira nyomasztott, hogy még mindig hozzá sem nyúltam, hogy ma rászántam magam, és megvarrtam a kettő, helyesebben másfél paradicsomot. Íme:

Egyébként pont a napokban fedeztem fel, hogy már a kék-sárga bútoráruházban is lehet kapni ilyesmit (igaz, csak műszálból), és már-már kezdtem kacérkodni a gondolattal, hogy mennyivel egyszerűbb lenne onnan beszerezni a hiányzó darabokat az órákig tartó öltögetés helyett, de aztán Csenge egy pillanat alatt helyretett azzal, ahogy boldogan rohangált a paradicsomokkal körbe-körbe, és lelkesen kiabálta, hogy “Anya varrt nekem paracsimót!”…

Végülis mennyivel jobban hangzik az, hogy “anya varrt nekem paradicsomot, olyat, amilyen senki másnak nem volt, és nem is lesz!”, mint az, hogy “anya vett nekem paradicsomot, azt amelyik nagyjából minden harmadik ikeajáró család játékparkjába be fog kerülni”, nem? Azt hiszem, egy ilyen játék sokkal inkább az övé lesz, mint amit egy laza mozdulattal leemelünk a polcról…

Szóval kedves Anyukák, hajrá! Varrjatok paracsimót!:)

3 thoughts on “Paracsimó

  1. Gratulálok, ez igazán klassz lett. Tudnál valami útmutatót adni, hogyan is kell hozzá fogni? Mennyi anyag kell hozzá, ilyesmi. Lehet ha anyuval ketten nekifognánk sikerülne egy jobb darab 🙂

  2. Húha… Nem Te vagy az első, aki ezt kérdezi… Mégis csak el kellett volna mentenem valamilyen formában a szabásmintákat, jaj. Egyelőre csak annyit tudok segíteni, hogy próbáljátok meg a kiszabott darabkákat ábrázoló fotóról ( http://picasaweb.google.com/holzita/BlogZitaMamaOldala#5498188688104539282 ) lemásolni a szabásmintát, onnantól kezdve pedig már sima ügy: kiszabás, varrás, tömés, varrás. Én meg majd egyszer… valamikor… megpróbálok összeszedni egy épkézláb leírást…

  3. Köszi, azt hiszem innen már menni fog. Úgy sem az lesz a lényeg, hogy tökéletesen nézzen ki, hanem hogy mi készítjük a nagyival:D Nagyjából van elképzelésem, hogyan is fogjak hozzá:O

Vélemény, hozzászólás?

