Eltűnt kommentek…

Kedves Mindenki!

Meglepődve vettem észre, hogy a Freeblog néhány kommentet kérés nélkül átirányított a moderálandók közé, így azokat csak most, hónapokkal később fedeztem fel. Ezúton szeretnék elnézést kérni azoktól, akik esetleg választ vártak tőlem, de sajnos – rajtam kívül álló okokból – nem kaptak!

Most igyekeztem pótolni a hiányosságokat, illetve közzé tenni ezeket a hozzászólásokat.

Amennyiben még mindig nem találtok meg egy-egy kommentet, akkor az vagy további technikai malőr következménye, vagy valóban kimoderáltam őket (sajnos egy-két esetben erre is szükség volt).

Nem ígérem, hogy rájövök a hiba okára, így azt sem ígérem, hogy többet ilyen nem fog előfordulni, ezért ha sürgős, válaszra váró kérdésetek van, bátran keressetek meg emailben!

Üdv:

Z.m.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

