Adventi naptár

Elkészült az adventi naptárunk. Ahogy korábban írtam, a Kreatív Kézimunka ötletét vettem alapul – picit más szereplőkkel és zitamamás figurákkal, de szerintem ettől még ugyanolyan helyes lett.

Így néznek ki a filczsákocskák fellógatva, 1-től 24-ig beszámozva…

Adventi naptár

…és ilyenek lesznek, ha majd szépen egyesével kifordítjuk őket…

A betlehemi csillag

A pásztorok és a juhok

Az angyalok

Az istálló állatai

A Szent Család

Kész is a Betlehem!

Bevallom, én nem szeretem azokat az adventi kalendáriumokat, amik minden nap valami ajándékot rejtenek. Nekem nem erről szól az advent… De ez a megoldás (üres zsákokkal) nagyon ötletes és kedves segítség lesz Csengének a karácsonyra való készülődéshez, a várakozás izgalmának és örömének megtapasztalásához.

Reklámok

6 thoughts on “Adventi naptár

  1. Gyönyörű! Pár napja épp a Zita mama sk. képeidet futottam át, ha lenne kézügyességem biztos varrnék Borinak egy Waldorf babát.

  2. Csodálatosak! 🙂 Én nem tudok varrni, úgyhogy méginkább nagy csodálója vagyok mindenkinek aki tud:))) Biztos nagy lesz az öröm!

  3. Most fogjuk kibontani az első zsákot. Csenge egyelőre többnyire tiszteletben tartja őket, de lehet, hogy az első bontás után már nehezebb lesz féken tartani. Mindenesetre egyelőre tetszik neki. És nekünk is.:D

  4. Szuper lett. Ötletesebb,mint a csokikat tartalmazó naptár. Varrni én sem tudok, majd a konyhában élem ki magam. Csabival együtt készítünk mézeskalácsokat, és ha lesz elég időm 2 rúd bejglit is.

  5. Szia!

    Egy régi praktika magazinba én is megtaláltam ezt az adventi naptárat. A megvalósításig azért nem jutottam el, mert csak néhány “figurához” volt sablon. Így elkezdtem keresgélni a neten és jutottam el hozzád. Gyönyörűen sikerült megvalósítanod a Betlehemet. És nagyon tetszik az újításod is, hogy tevével, angyalkával bővítetted a repertoárt. A kérdésem az lenne, hogy ha esetleg csináltál magadnak sablont, el tudnád-e küldeni nekem? Én elsősorban nem az adventi naptár miatt szeretném megvarrni, hanem Betlehemet szeretnék készíteni a gyerekeknek, szóval még van egy kis időm megvarrni.
    Köszönettel

Vélemény, hozzászólás?

