Szimbiózis

Többnyire így létezünk:


5 thoughts on “Szimbiózis

  1. Nagyon edes!! A hordozokendos szopizast Izabellel nem probaltam, de szerintem Ketteske mar ezt fogja uzni. Alig 4 honap mulva :))

  2. Hú, hogy van felkötve Marci? Vagy ezt így leírni bonyodalmas? Néha nekünk is tök praktikus lenne így, mikor hosszasan akar szopizni a fiatalúr, nekem meg lenne teendőm közben. Neten egyszer láttam erről videót, de ott szerintem mindenegyes szopi előtt/után felkötözte illetve leoldozta a babát az anyukája.

  3. Keresztezett csípőkötésben van.

    Nagyon beleszerettem ebbe a kötésbe, egyrészt, mert olyan szorosan körülölelősre lehet megkötni, hogy már újszülöttet is fel lehet vele kötni, másrészt viszonylag könnyen lehet állítgatni, így nem kell a szopihoz levenni, újrakötni, aztán szopi után megint levenni, és megint újrakötni. Marci meg különösen cicin csüngő makigyerek, így nem nagyon tudnánk működni enélkül. Persze ettől még muszáj rendszeresen oldalt cserélgetni, hogy ne terheljem túl az adott oldali cicit, meg hogy ne legyünk féloldalasak, se Marci, se én.

    Leírni semmiképp nem próbálnám meg, mert igen, bonyodalmas. Mármint nem a kötés, hanem a leírás. De minden kötést bonyodalmas lenne írásban bemutatni, vagy talán lehetetlen – legalábbis nekem, mert ez annyira gyakorlati dolog…

  4. Köszönöm!… tehát keresztezett csípőkötés. Szerintem rákeresek majd a neten. Néha tényleg hasznos lehet, bár nekem szerintem a cicim nem bírná az efféle hosszas igénybevételt, még, ha a kicsi fiam szívesen lógna is órákat a cicin. 🙂
    Na igen, az biztos, hogy mutatni/megkötni egyszerűbb ezeket, mint elmagyarázni, hogy “iigen, most ezt a szárat így vezesd, most dugd át azon”, stb… 🙂 Egyszer asszem férjemnek vagy anyukámnak próbáltam az általam használt felkötési módot (gondolom ez valamelyik alapkötés) elmagyarázni, még a gyermekágy idején (mikor én még hosszasabban nem mertem vinni a babát) de nem ment, így inkább rákötöttem, eligazgattam rajta én a kendőt. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

