Adventi napok

És még egy gyors bejegyzés mára, ugyanis megígértem, hogy felteszek egy képet az adventi naptárunkról. A mai állás szerint így néz ki:

Majd fotózok egyet akkor is, amikor megvan az egész. Mi tagadás, kicsit le vagyok vele maradva, azaz nem készült el minden darab decemberig, így azt a taktikát választottam, hogy kiszabtam, kidíszítettem, felakasztóztam őket, de mindig csak előző nap varrom össze, így nincs akkora rohanás, és jut időm az sk. karácsonyi ajándékokra is. (Az utolsó darabok azért már készen vannak, hogy a karácsony előtti hajrában már ne kelljen velük bíbelődnöm.)

(Még egy zárójeles megjegyzés: Sokszor szoktatok tőlem szabásmintát kérni, de sajnos még mindig az a rossz szokásom, hogy szabásminta nélkül dolgozom, vagy csak vázlatokat firkálok, amik utána a kukában landolnak. Bocsánat… Ha kedvet kapnátok ehhez a naptárhoz is, nem tudok jobbat javasolni, minthogy próbáljátok meg kinagyított képről lemásolni őket. Az elkészítés roppant egyszerű: szabás, varrás. Hozzávalók: zöld, barna és drapp filc, fehér csipkedarabok, gyöngyök, hímzőfonal, szalag, 3 pár kis tépőzárdarab és tömőanyag.)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

