No comment

Most kaptam a hírt, hogy valami nem stimmel a blogon a hozzászólásokkal (köszi, Felicitász!).

A hiba röviden annyi, hogy az utolsó pár bejegyzésnél valamiért nem jelenik meg az ellenőrző kérdés az email címmel hozzászólók részére. Ha van freeblogos felhasználóneved, akkor elvileg továbbra is zavartalanul tudsz kommentelni.

Elnézést a kellemetlenségért, igyekszem mielőbb javítani/javíttatni a problémát!

Reklámok

One thought on “No comment

  1. Hát én ezt már régebben konstatáltam, csak ugyebár mivel nem mentek át a hozzászólások, jelezni sem tudtam. Csak ezért meg nem fogok egy új helyre regisztrálni. 🙂
    Nekem volt ellenőrző kérdés, igaz, a lap legalján, az “ezt mondom” alatt jóval, csak épp nem fogadta a rendszer.

Vélemény, hozzászólás?

