Manósapka

A téli horgolmányok közül még kimaradt Marci manósapkája. A barkások “Korcsolya” színű Szerpentin fonalából készült – végtelenül egyszerűen. Ha jól számolom, akkor a 32 szemből álló, kezdő láncszemsor után 20 sor kispálca következett, az utolsó 2 sor elején és végén pedig fogyasztottam egyet-egyet. A (majdnem) téglalapomat félbehajtottam, és összeöltöttem annál a szélénél, amin a fogyasztások voltak, így kaptam egy kapucnit, aminek a tarkórészén volt egy kis “gömbölyűség”. A kapucni nyakrészére horgoltam még 5 sor kispálcát nyakmelegítőnek, a kapucni-nyakmelegítő találkozásánál belefűztem egy fonalat kötözőnek, és el is készült a kezdő manósapi:

Itt a nyakrész pont nem látszik, de éppen ez volt a lényeg, hogy be lehessen tűrni, és melegítse Marci nyakát.

Nagy zimankó idején még alákerült egy “kupaksapi”, ami jól rácuppant Marci homlokára, így tökéletes volt a védelem.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

