Frutti di mare

(Most, hogy sikerült életre kelteni a fotógépet, és kinyerni belőle a régi képeket is, végre be tudok mutatni egy tavaszi műremeket.)

Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, akinek a gyerkőce nehezen viseli az autózást, így nem kell megmagyaráznom, miért is volt/van/lesz szükség autós játékra.

Az alapanyagok adottak voltak: porosodott nálam némi maradék narancssárga és világoskék fonal, meg – miután húsvét után jártunk – Dunát lehetett rekeszteni üres Kinder-tojásokkal. Szóval egyértelmű volt, hogy valami csörgős, horgolt lógattyú fog készülni. Na de mi ezen belül mégis mi legyen? Mi lehet narancssárga és világoskék? Néztem, néztem a fonalakat, és akkor beugrott: Frutti di mare!!!

Innen már viszonylag könnyű volt az ügy. Csörgőket rejtettem a tojásokba, aztán ezeket körbehorgoltam, és tengeri herkentyűket bűvészkedtem belőlük: egy halat, egy polipot és egy rákot. Végül zsinórt horgoltam nekik, amik egy, az autósülés fogantyújára gombolható szerkezetben találkoznak.

Ilyen lett:

Reklámok

One thought on “Frutti di mare

Vélemény, hozzászólás?

